Duende Koolitused

Tere tulemast, olen Tiina Drui. Olen konsultant ja koolitaja, kes oma põhifookuse suunanud ühele äritegevuse olulisemale elemendile - tipptasemel klienditeeninduse arendamisele.

Tiina Drui - Duende KoolitusedUsun, et kõik ettevõtted püüdlevad sama eesmärgi poole: teenindada inimesi, kes vajavad nende tooteid või teenuseid. Konkurentsis jäävad pinnale need ettevõtted, kes suudavad rahuldada klientide emotsionaalseid vajadusi. Ettevõtted, kes suudavad luua oma toodetele ja teenustele entusiastlikke kliente, kasvavad ja arenevad, sest kliendid soovitavad neid teistele ja pöörduvad ise tagasi.

Koolitamine on mulle alati meeldinud. Esmalt tegin seda Olympic Entertainment Group AS-is personaliarenduse direktori töö kõrvalt, siis Mothercare Balticumi tegevdirektorina, personali – ja koolitusjuhina Nordic Hotel Forumis ja konsultandina koolitusfirmas Vain & Partnerid. Klientide siiras tänu ja väga positiivne  tagasiside tiivustas mind uutele sammudele. Korraga sai mulle selgeks, et parima tulemuse saavutan pühendudes oma kutsumusele oma enda loodud ettevõttes.

Nii sündiski 2008-nda aasta aprillis koolitus – ja konsultatsioonifirma Duende.

Miks just Duende? Sõna Duende on hispaaniakeelse algupäraga ja tähendab flamenkokultuuris hinge ning kirge. Minu eesmärk on inspireerida teisi leidmaks iseennast ja oma tegelikku väärtust. Enamikul inimestest on palju rohkem võimeid, kui nad kasutavad. Duende koolituste mõte on inspireerida inimesi enda ja teiste inimlikku potensiaali avama ja seda tõhusalt tööle panema

Duende koolitused on emotsionaalselt haaravad, kohest praktilist kasu toovad ning alati kõrge kvaliteediga.

Duende koolitused on kindlasti parim koolituspartner kui:

  • Sa soovid luua kvaliteetset teenindust pakkuva ettevõtte ja suurendada tulemuslikkust
  • Sa soovid luua unikaalse teeninduskontseptsiooni ja teenindusstandardid
  • Sa soovid õppida leidma ja hoidma õigeid inimesi
  • Sa soovid muutuda efektiivseks arendades oma meeskonnaliikmeid
  • Sa soovid osata anda mõjuvalt tagasisidet ning delegeerida ülesandeid
  • Sa soovid muuta koosolekud tulemuslikumaks ja meeskonnaliikmed proaktiivsemaks
  • Sa soovid õppida ületama klientide ootusi ja nautima oma tööd
  • Sa soovid laadida oma meeskonda energiat ja positiivsust

Duende koolitused, arenguprogrammid, konsultatsioonid, uuringud on kõik suunatud tipptasemel klienditeeninduse arendamisele ja tulemuslikud

Helista +3725091691, kirjuta tiina.drui@duendekoolitused.ee